Dnes probíhá v aliexpresu „slevová akce“ . Ráno jsem objednal cca 12 položek, zaplatil přes banku a následně zjistil u dvou položek podfuk.
Jedna položka – sluneční brýle, stále nabízené za 6,56 dol. mi byla vyúčtována za cenu 8,86 dol. , další – 1ks špunty do uší nabízené za 0,19 dol. byly vyúčtované za 2,97 dol. Každé zboží bylo objednáno u konkrétního prodejce, s dopravou zdarma. Ještě dnes jsem obě položky zrušil se zdúvodněním zvýšené ceny, teď jsem zvědavej, zda dostanu zpět těch cca 12 dol. Víckrát už to nebudu zkoušet. Ani kvalita zb oží často neodpovídá popisu.
Aliexpres se tváří jak je vstřícný k reklamacím. Není. Když jsem zjistil, že mi stáhli z účtu více, než byla cena, chtěl jsem zhruba po 4 hodinách zrušit objednávku Cancel order sice zareagovalo,ale nic se nezměnilo. Zkouška chatováním s tzv. Evou skončila odpovědí, že „teď pro vás nemohu nic udělat“. Nechápu, jak je možné, že během procesu platby kartou se může změnit cena ‚ a velmi rád bych věděl, jak se nadobro zbavil neustálých dalších mailových nabídek .
To, co zde někdo nazval Diskusí je asi taky práce Číňanů, diskutuji sám se sebou.
Zdravím včechny, 3.4.2020 jsem zaplatila kartou za zboží přes 500,-kč,
nemám zboží ani se to nenašlo na mém účtu komu jsem poslala peníze , nebyla potvrzená objednávka , ostatní dorazily, ale tato ne. Peníze se mi také nevrátily, kde to mám reklamovat ? Ještě , že to nebylo 5000,-kč ! Poradí někdo ?
Zdravím. Aliexpress asi letos začal využívat jiného evropského přepravce t.meest-group.com , který využívá českou zásilkovnu. Zásilkovna ignoruje osobní adresy klientů a odesílá balíky na své výdejní body, aniž by o tom klient ALiexpressu věděl, nebo si tuto službu objednal. Na balících, které jsem doslova vypátrala bylo pouze mé jméno a výdejní bod, který svévolně určil meest (bez tel. čísla a mojí osobní adresy). Na mé reklamace Zásilkovna odpověděla, že si toto konkrétní doručování, resp. konkrétně tyto výdejní body objednal klient (tzn. meest, potažmo ALiexpress) a že jinam doručovat nebude a nemůže. Takže reklamace zásilkovna nechce uznat. Takže moje balíky se vrací zpět do Číny, aniž bych věděla o tom, že přišly do výdejního bodu a adresu této výdejny. Když jsem reklamovala na výše uvedeném odkazu několik zásilek (meest), tak existence zásilek v jejich systému byla obratem po reklamaci smazána, takže pak již ani zásilka v systému neexistuje (neposílají žádnou zpětnou vazbu, např., že jste zadali nějaký požadavek.) Aliexpress se tváří, že za špatné doručení může prodejce nebo klient, který si zásilku nepřevzal (Aliexpress také ignoruje fakt, že klientem nebylo objednáno na výdejní bod, ani že o tom klient něvěděl). Ali má v systému automatickou informaci (od firmy meest), že zásilka byla doručena (byla doručena na výdejní bod), takže to považuje za doručené. Aliexpress se tváří, že mě jako nechápe a posílá mě pro zásilky, které již byly dávno odeslány zpět do Číny. Ali se tváří, že přece bylo doručeno. Nikdo nechce nést zodpovědnost za špatné doručování. Fakt nemám zapotřebí se rozčilovat a běhat po městě každý týden po různých výdejních bodech zásilkovny a hledat, jestli mi tam něco přišlo z Číny. Psala jsem prodejcům, aby reklamovali u managementu přepravu, nicméně na to nelze spoléhat, muselo by to být zřejmě hromada stížností. Aliexpress rozhodce se mě vlastně vždy jen snažil formálně zbavit. Předtím doručování fungovalo vcelku dobře. Teď je to naprosto nespolehlivé a jen přicházím o peníze. Přišla jsem tak letos o dost peněz. Zvažuji, už na Aliexpress asi nebudu nakupovat. Zásilkovnu jsem informovala o tomto problému, s tím, aby situaci se svým obchodním partnerem vyřešili – nehodlají s tím nic dělat. Také se pouze snaží člověka formálně zbavit.Tak to jsou mé letošní zkušenosti. Hezké dny přeji.
Dobrý den, 21.1 jsem udělala objednávku na AliExpress od šesti dodavatelů, penize se mi přes kartu strhli za celkovou objednávku a dodavatelé mi teď píší, že penize nemají? V bance se mi penize strhli, koho mám prosím kontaktovat? Nemám ani penize a ani zboží ?♀️
Při vkládání adresy pro dodání zboží se mě vždy objeví poznámka, že je nutno psát pouze v angličtině. Nechápu, jak mám adresu napsat a bez ní mě objednávka nepustí dál k jejímu dokončení. Poradíte ?
proč mi nejde dát češtinu prosím
Dnes probíhá v aliexpresu „slevová akce“ . Ráno jsem objednal cca 12 položek, zaplatil přes banku a následně zjistil u dvou položek podfuk.
Jedna položka – sluneční brýle, stále nabízené za 6,56 dol. mi byla vyúčtována za cenu 8,86 dol. , další – 1ks špunty do uší nabízené za 0,19 dol. byly vyúčtované za 2,97 dol. Každé zboží bylo objednáno u konkrétního prodejce, s dopravou zdarma. Ještě dnes jsem obě položky zrušil se zdúvodněním zvýšené ceny, teď jsem zvědavej, zda dostanu zpět těch cca 12 dol. Víckrát už to nebudu zkoušet. Ani kvalita zb oží často neodpovídá popisu.
Aliexpres se tváří jak je vstřícný k reklamacím. Není. Když jsem zjistil, že mi stáhli z účtu více, než byla cena, chtěl jsem zhruba po 4 hodinách zrušit objednávku Cancel order sice zareagovalo,ale nic se nezměnilo. Zkouška chatováním s tzv. Evou skončila odpovědí, že „teď pro vás nemohu nic udělat“. Nechápu, jak je možné, že během procesu platby kartou se může změnit cena ‚ a velmi rád bych věděl, jak se nadobro zbavil neustálých dalších mailových nabídek .
To, co zde někdo nazval Diskusí je asi taky práce Číňanů, diskutuji sám se sebou.
Zdravím včechny, 3.4.2020 jsem zaplatila kartou za zboží přes 500,-kč,
nemám zboží ani se to nenašlo na mém účtu komu jsem poslala peníze , nebyla potvrzená objednávka , ostatní dorazily, ale tato ne. Peníze se mi také nevrátily, kde to mám reklamovat ? Ještě , že to nebylo 5000,-kč ! Poradí někdo ?
Zdravím. Aliexpress asi letos začal využívat jiného evropského přepravce t.meest-group.com , který využívá českou zásilkovnu. Zásilkovna ignoruje osobní adresy klientů a odesílá balíky na své výdejní body, aniž by o tom klient ALiexpressu věděl, nebo si tuto službu objednal. Na balících, které jsem doslova vypátrala bylo pouze mé jméno a výdejní bod, který svévolně určil meest (bez tel. čísla a mojí osobní adresy). Na mé reklamace Zásilkovna odpověděla, že si toto konkrétní doručování, resp. konkrétně tyto výdejní body objednal klient (tzn. meest, potažmo ALiexpress) a že jinam doručovat nebude a nemůže. Takže reklamace zásilkovna nechce uznat. Takže moje balíky se vrací zpět do Číny, aniž bych věděla o tom, že přišly do výdejního bodu a adresu této výdejny. Když jsem reklamovala na výše uvedeném odkazu několik zásilek (meest), tak existence zásilek v jejich systému byla obratem po reklamaci smazána, takže pak již ani zásilka v systému neexistuje (neposílají žádnou zpětnou vazbu, např., že jste zadali nějaký požadavek.) Aliexpress se tváří, že za špatné doručení může prodejce nebo klient, který si zásilku nepřevzal (Aliexpress také ignoruje fakt, že klientem nebylo objednáno na výdejní bod, ani že o tom klient něvěděl). Ali má v systému automatickou informaci (od firmy meest), že zásilka byla doručena (byla doručena na výdejní bod), takže to považuje za doručené. Aliexpress se tváří, že mě jako nechápe a posílá mě pro zásilky, které již byly dávno odeslány zpět do Číny. Ali se tváří, že přece bylo doručeno. Nikdo nechce nést zodpovědnost za špatné doručování. Fakt nemám zapotřebí se rozčilovat a běhat po městě každý týden po různých výdejních bodech zásilkovny a hledat, jestli mi tam něco přišlo z Číny. Psala jsem prodejcům, aby reklamovali u managementu přepravu, nicméně na to nelze spoléhat, muselo by to být zřejmě hromada stížností. Aliexpress rozhodce se mě vlastně vždy jen snažil formálně zbavit. Předtím doručování fungovalo vcelku dobře. Teď je to naprosto nespolehlivé a jen přicházím o peníze. Přišla jsem tak letos o dost peněz. Zvažuji, už na Aliexpress asi nebudu nakupovat. Zásilkovnu jsem informovala o tomto problému, s tím, aby situaci se svým obchodním partnerem vyřešili – nehodlají s tím nic dělat. Také se pouze snaží člověka formálně zbavit.Tak to jsou mé letošní zkušenosti. Hezké dny přeji.
Chtěl jsem Vám napsat na adresu obchod(@)ali-expres.cz ale nepodařilo se mi to, je Vaše adresa správná?
Děkuji Obrátil
Mám doložit video ohledně nefunkčního piana, odeslat jdou pouze fotky. Kde bsjdu e-mail pro odeslání videa, děkuji
Dobrý den, 21.1 jsem udělala objednávku na AliExpress od šesti dodavatelů, penize se mi přes kartu strhli za celkovou objednávku a dodavatelé mi teď píší, že penize nemají? V bance se mi penize strhli, koho mám prosím kontaktovat? Nemám ani penize a ani zboží ?♀️
Při vkládání adresy pro dodání zboží se mě vždy objeví poznámka, že je nutno psát pouze v angličtině. Nechápu, jak mám adresu napsat a bez ní mě objednávka nepustí dál k jejímu dokončení. Poradíte ?
V poslední době mi chodí poškozené, nebo vůbec nefunkční zboží. Jedná už se o hodně peněz, tak bych ráda řešila reklamace!!